eGrađevinski dnevnik - dostava zahtjeva za izdavanje certifikata obrtnicima majstorima

eGrađevinski dnevnik - dostava zahtjeva za izdavanje certifikata obrtnicima majstorima

Od 1. siječnja 2023. na snagu stupa obveza vođenja e-građevinskog dnevnika, što znači da građevinski sektor prelazi na nova pravila rada (digitalizacija), a za sve sudionike ključna postaje nova platforma za digitalno vođenje procesa gradnje – eGrađevinski dnevnik.

Obrtnici – majstori na gradilištu koji su do sada vodili građevinski dnevnik, na gradilištima se pojavljuju u svojstvu voditelja manje složenih radova temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima prostornoga uređenja i gradnje. Kako bi uskladili odredbe Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje te Zakona o gradnji, Hrvatska obrtnička komora je s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja usuglasila da će se u kontekstu Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera voditelje manje složenih radova, obrtnike, izjednačiti s voditeljima radova da na jednak način i s jednakim pravima mogu pristupati e građevinskom dnevniku.

Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) izdavat će kartice s vjerodajnicama temeljem kojih će majstori pristupati e-dnevniku. Izdana kartica sadržavat će ime i prezime obrtnika – majstora te jedinstvenu oznaku majstora (primjer: OG6597). Oni će kao i do sada, imati ista prava vezano za vođenje manje složenih radova kao i na način definiran temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima u prostornome uređenju i gradnji te Pravilnikom o manje složenim radovima. Iz tog razloga, zahtjev za izdavanjem certifikata – kartice temeljem koje će biti omogućen ulaz u eGrađevinski dnevnik moći će dostaviti sve fizičke osobe koje su položile majstorski ispit iz područja graditeljstva.

Preuzimanje kartice bit će organizirano u dogovoru s AKD-om. Zahtjev je potrebno ispuniti i potpisati te dostaviti osobno. Prilikom dostave zahtjeva, potrebno je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu te potvrdu o uplati iznosa za izradu kartice.

Podaci za uplatu su sljedeći:

HPB: HR24 23900011100369379

Model: HR 00

Poziv po broj: 4156 – OIB Platitelja

Iznos = 136,05 HRK/18,06 EUR

*Cijena izrade iskaznice i troškovi poštarine. PDV uključen u cijenu. 1 EUR = 7,53450 HRK.

Dostava zahtjeva organizirat će se u prostorijama Obrtničke komore Varaždinske županije, Ulica Branka Vodnika 4, 42000 Varaždin – 

 5.12.2022. godine od 11.00 do 14:00 sati,

Kartice će biti dostavljene preporučenom poštom na adrese obrtnika. Preuzimanje kartice može biti i osobno u prostoru Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Kranjčevićeva 5, II. kat). Također, izvan navedenog termina, zahtjev za izdavanje kartice moguće je dostaviti osobno također na adresi Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Kranjčevićeva 5, II. kat).

Kod predaje zahtjeva za izradu kartice s certifikatom obrtnik mora biti prisutan, bilo to u uredima AKD-a ili u POK-u.

Za sva dodatna pitanja možete se obratiti na: cehovi@hok.hr ili na brojeve telefona 01/4806-619 i 01/4806-626.